dimarts, 19 d’octubre del 2004

Oh ! Benvinguts ! Passeu, passeu,

Oh ! Benvinguts ! Passeu, passeu,
de les tristors en farem fum.
Que casa meva és casa vostra
si és que hi ha ... cases d´algú.

Quina llàstima. Quina pena. També tu, Sisa. A La Vanguardia (registre gratuït) d’avui demostres no tenir ni idea de per on van les coses al món d’Internet. A Bill Gates li agraden tant els diners com a tu, Sisa, i també enteneu igual les innovacions que ha provocat Internet. Ell té problemes amb el programari lliure, tu els tens amb la música gratis. Pots intentar llegir aquest article i aprendre una mica. Té molta raó.

Em sap greu perquè jo m’havia cregut allò de

També pots venir si vols.
T'esperem, hi ha lloc per tots.
El temps no compta ni l´espai ...
Qualsevol nit pot sortir el sol.

Podries haver sigut sincer i dir

El temps no compta ni l´espai ... compta la pela

Amb aquest article les teves lletres han esdevingut paraules buides sense sentit. Fetes per diners.

1 comentari:

efaura@xtec.cat ha dit...

Totalment d'acord. Fa pocs dies en Manuel Castells va escriure també a la Vanguardia un article sobre el mateix tema molt més encertat.
Realment em va decebre la incoherència d'en Sisa i la seva absolutma manca d'argumentacions i tendència a la demagogia