dimarts, 25 d’octubre del 2005

La por no ajuda a lluitar contra la grip, la llei marcial tampoc.

Diu en Pere que la psicosi per la grip aviària el posa tens i que creu en la ciència i en la medicina. Jo també hi crec. No sé, però, si es prendran les decisions correctes. El president dels EUA (no deixarà mai de sorprendre'm, aquest home) vol poder treure l'exèrcit al carrer i fins i tot capacitat per instaurar la llei marcial. No se sap si vol que els militars disparin contra els pollastres, contra qualsevol ocell que es bellugui o contra el virus. És com quan va dir que per evitar els incendis als boscos, el millor era tallar els arbres.

Per sort, no ha tingut gaire èxit ni per convèncer als seus.

I ara més seriosament, sí que és cert que no s'acaba de trobar el punt mig en la informació sobre el tema. Hi ha des de qui diu que la pandèmia és segura fins qui diu que és altament improbable. Fins i tot hi ha països que han dit que ja tenen la vacuna quan encara no hi ha un virus que infecti els humans pel que no és possible fer una vacuna.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Parlant de Bush, el pitjor en aquest sentit és en Howard a Austràlia. Està fent lleis bàrbares i allà encara no ha explotat cap bomba.

Jo em referia més als polítics europeus, sobretot, als de França i Espanya.

pere

espurnes ha dit...

hola MOR, no veig on puc enviar-te un mail, així que t'ho pregunto aquí.

com poses el word verification?
M'interessa molt per al meu blog, de cada 3 missatges 1 m'entra SPAM. Respostes d'algun programa que diu que el blog es molt interesant (en anglès) i et posan un link.

m'ajudes?

gracies.